12. dec. 2013

Juleafslutning Spejder (+en godbid)

Her til eftermiddag/aften har Elias og jeg været med min mor og lillebror Johan, til spejderafslutning! Min mor og lillebror hentede Elias i vuggestue også mødtes jeg med dem henne til spejder efter jeg havde fri - det var så hyggeligt, min mor hjalp til med maden og imens var vi 'børn' på julestafet som bestod af tre poster og varede cirka en time. På en af posterne skulle man lave en snemand ud af sæbespåner og vand - den kan i se på billedet - syntes faktisk virkelig den blev flot, der må det være Johan der kan tage æren både for at have rullet hovedet og pyntet snemanden. Udover julestafet blev der spist mad, sunget sange, leget og uddelt spejdermærker til alle de seje spejdere! :) Elias var godt udmattet da vi kom hjem, men var så heldig før han kom i seng at hans søde oldemor forkælede ham med et honninghjerte - han var så træt han spiste tre bidder - Alt i alt en super dejlig eftermiddag/aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar