11. dec. 2013

Updates

Siden sidst...
Sidst jeg skrev noget om min situation var det på min gamle blog (her), der gik jeg ikke særlig meget i detaljer og det vil jeg heller ikke her - jeg vil ikke udstille C på nogen måde, selvom han både har gjort mig vred og ked så har vi en søn at tage hensyn til - det er det eneste der betyder noget for mig.  Der udover er der faktisk ikke sket særlig meget siden sidst - Elias er stadig en glad dreng der trives og siger nye ord hver dag! Han er virkelig en gave! :) og i denne op&ned-tid kan han altid give mig et smil på læberne! :) 

 Farvel KVUC & Hej Metropol!
Nu er det snart ved at være slut med enkeltfag på kvuc, jeg glæder mig vildt til det er slut! Jeg glæder mig så meget til at kunne kalde mig socialrådgiver-studerende - komme videre til næste eventyr i mit liv som er rettet mod fremtid, mere viden og job. Men jeg kommer til at savne mine nye aller bedste venner som jeg har mødt på kvuc så meget, er så glad for de er kommet i mit liv - håber jeg kan blive ved med at se dem rigtig tit og at vi alle ikke får alt for travlt :) De er virkelig også en gave til mit liv!

JUL JUL JUL! (+nytår)
Nu er det snart jul, jeg har købt alle mine julegaver og pakkelegs pakker så jeg er klar - jeg elsker virkelig julen (bortset fra kulden)! Der skal ske masser af dejlige ting, traditioner nye som gamle - bonus er at min storebror kommer hjem fra Skotland på mandag og at jeg har Elias juleaften, hvilket virkelig betyder meget for mig! Elsker at julen bringer familien sammen også dem man ser så sjældent - at alle er glade og nyder hinanden! Alle de smil og alt den varme! Med jul kommer nytår og jeg skal spise med min dejlige veninde + hygge efter med hende og gode venner! Det glæder jeg mig også til! Der er så meget at se frem til og glæde sig til i denne tid! :)

Glædelig jul blogland! Vi blogges!
xoxo, Simone!

2 kommentarer:

  1. Ej en fed bluse!
    Hvor er den fra?? :)

    Tak for din kommentar på min blog!
    God aften.
    Mvh. Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - den er fra Nelly.com, tror den kostede 170kr :)

      God dag!

      Slet