16. jan. 2014

Ups.. tiden flyver.. 1000 ting sker! :)

Billeder fra nytår med de aller bedste! <3
Okay.. Emilies blogchallenge stoppede for mig ved dag 15, ikke fordi den var dårlig men fordi jeg har lavet så meget i julen og nytåret så jeg ikke fik blogget! Idag er faktisk den første dag hvor jeg overhoved ikke har haft nogen planer, har bare nydt mit eget selvskab med serier, kaffe og hygge! åååh hvor har det været rart! :) Jeg har ligget under dynen næsten hele dagen og kun stået op for at lave kaffe eller finde noget at æde! Sådanne dage er virkelig gode at have en gang i mellem - jeg har virkelig haft brug for det! Nu håber jeg at jeg kan få tid til bloggen igen! :) Her på det sidste har jeg lavet så mange ting, at det ville tage mange timer og indlæg at skrive det hele, men jeg håber i har fulgt med på min insta-roll i siden på bloggen eller direkte på min Instagram :) Hej igen, vi blogges! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar