20. jun. 2014

Eksamensopgave & Overpringshandlinger!

Man kan godt blive lidt kuk af eksamensopgave ;)
Lige nu bruger jeg dagene på at skrive eksamensopgave til mit 2. modul på socialrådgiver uddannelsen - egentligt syntes jeg ikke det virker så svært men jeg skulle da lige ind i kampen i forhold til det nu er 3 år siden jeg gik i gymnasiet & cirka ligeså lang tid siden jeg har skullet skrive en "rigtig" opgave. Derudover er det også en helt anden måde at opgavebeskrivelsen er skrevet op på & den måde udformningen skal være end i gymnasiet syntes jeg. Men det er okay, jeg er stadig ved godt mod, den skal "kun" være på 5 sider & jeg har skrevet lidt over to - skal først aflevere fredag i næste uge :)

Men overspringshandlinger skal der jo også til når man skriver opgave så idag efter eksamensvejledningen på skolen tog jeg ned & hentede Elias, så vi kunne komme hjem for at starte på maden fordi min kæreste & hans søde hund (som Elias ELSKER) kom til middag. Det var super hyggeligt (som det altid er)! :) Jeg er lykkelig! Da de var gået hyggede Elias & jeg med at se en tegnefilm på Netflix som han faldt i søvn til & nu ligger jeg bare i sengen & nyder at det er weekend - gider ikke tænke på opgaven igen før søndag, for imorgen skal vi passe min lillebror så der skal vi bare hygge. Udover han kommer, så er min bror hjemme i Danmark & sover her (han studere i Scotland) & så kommer vores moster også på besøg - vi skal spise flæske steg med pomfritter (det har min lillebror valgt) & bare hygge helt vildt! Det bliver dejligt!

godnat, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar