27. jun. 2014

FERIE, FERIE, FERIE!


Igår, kom min far på besøg med dejlige bøffer - så vi startede lige ferien med at grille :D Ham & Elias hyggede også helt vildt! :) Opgaven blev også afleveret, så nu har jeg officelt ferie - det føles SÅ skønt! Idag efter Elias var afleveret i vuggestue & klar til at holde weekend med sin far, tog min storebror & jeg til Vedbæk for at se vores lillebrors sommerferieafslutning, som var ligeså crazy som jeg husker fra dengang jeg gik på skolen! :D Så skulle vi rydde op i min mors kælder fordi der var blevet set en rotte (ad), heldigvis mødte vi ikke nogen rotte - så spiste vi alle sammen & fulgtes ind til byen hvor min storebror & mor skulle ud - Johan tog med mig hjem, vi har bagt nogle cookies som ikke er særlig flotte, men de smager virkelig godt! (har aldrig lavet det før) - nu sidder vi bare & hygger! Imorgen skal jeg hjem til min dejlige kæreste & hygge resten af weekenden <3

god aften
xoxo, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar