6. jun. 2014

I stå..

Jeg har været gået i stå med bloggen som i nok har bemærket - tiden, energien og glæden ved det har bare ikke været der - men nu vil jeg altså gerne i gang igen.. jeg nyder at slappe af med at skrive på min virtuelle "dagbog" og dele alle de gode ting i mit liv med alle jer ude i blogland. Så nu prøver jeg igen, jeg vil ikke love der kommer indlæg hver dag, ligesom før i tiden. Jeg gider ikke stresse men jeg vil have det tilbage der hvor det er hyggeligt, sjovt og rart som det var før. Har sammen sat nogle af de seneste Instagram billeder herunder :) 


'
1: Elias valgte lige at hælde en hel kaffe ned i min elskede macbook (som jeg IKKE kan undvære), så nu har jeg fået en ny - den er lækker og smuk men det er afbetalingen ikke... 2: Vi passede min kærestes hund Anton som er det sødeste lille væsen (og jeg kan ikke lide hunde), han har smeltet mit og bestemt også Elias' hjerte! :-* 3: Den dejligste bro (Ujammi) kom med dejlig sushi - jeg elsker dig! 4: En spontan IKEA tur betød morgenmad på McD, MUMS! 5: Verdens bedste far har givet mig min fødselsdagsgave før tid! JEG HAR VERDENS BEDSTE FAR!!! (kan ikke diskuteres) 6: Kærlighed <3 7: Leger med neglelak, Elias har valgt farven :) 8: Billede fra en dag hvor det var 28 grader uden for og Elias mente han skulle have læderjakke på hele dagen (den kom først af da han var faldet i søvn) en rigtig Rock'n'roller! \m/ 9: Putte hygge med Cookiemonster!

xoxo, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar