24. jun. 2014

stadig opgave..

Jeg glemte at tage billeder af Skt. Hans bålet i kildevældsparken, men faktisk var det heller ikke noget særligt - vi endte med bare at tage en tur på legepladsen & hygge der - Elias nød det i fulde drag og det var det vigtigste. Jeg nød det dejlige selvskab! Jeg håber alle derude i blogland havde en god Skt. Hans? :) Da min bror, Elias & jeg havde sagt farvel til min kæreste, gik vi hjem også kom en af min brors veninder på besøg så hyggede vi med et glas vin & dejlig musik - Elias faldt i søvn på sofaen - så kom der endnu en af min brors venner, tror det var meningen de skulle i byen men de kom vidst aldrig så langt :) 

Idag startede dagen med at Elias skulle til tandlægen, han havde 20 flotte tænder & alt var i orden, han fik en tandbørste & et klistermærke som han stolt kunne vise frem i vuggestuen! :)
Nu sidder jeg i mit hyggetøj + dyne & skal til at lave videre på min eksamensopgave, faktisk er jeg virkelig træt da vi kom sent i seng - men er blevet enig med mig selv om det er bedre at lave det før jeg tager en lur :) 

god dag blogland, sm.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar