1. dec. 2014

Glædelig første december!


I går var det første søndag i advent, Elias var hos sin far så jeg tog turen op til min mor alene med adventskrans & lys 
(den på billede er min derhjemme) - så hyggede vi med at bage klejner & pepperkager, det var rigtigt hyggeligt! :)

Herhjemme pyntede jeg op i fredags for at der kunne være hyggeligt med julepynten til når Elias kom hjem idag! :) 
Han syntes godt nok det var en fest at komme hjem til nisser, playmobiljulekalender fra morfar, chokoladejulekalender 
& pakkekalender fra farmor! :) Han fik en sej spiderman bluse! :) 


Jeg har også været heldig i år at få en Matas pakkekalender af min far, & jeg elsker det! Det er så hyggeligt at åbne en lille 
overraskelse hver dag! I kan se på billedet herunder hvad der gemte sig for en godte i pakken :)


Håber i alle har haft en fantastisk 1. December derude! 
xoxo, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar