19. jan. 2015

Stadig eksamen & sygdom! & nu med computer igen! :)

Mundtlig eksamen imorgen, er spændt men faktisk ikke rigtig nervøs - hvilket jeg ikke ved om er godt eller skidt! :o Vi er jo så heldige herhjemme at lige efter jeg blev rask så har jeg nu en syg dreng med feber og hoste... så selvom jeg føler mig forberedt så ved jeg at jeg har mistet en del timer hvor jeg kunne have læst hvis han ikke havde været syg og kunne have været i vuggestue, men det er nu sådan livet er med børn og heldigvis har jeg familie der hjælper mig med ham når jeg skal til eksamen! :) Noget positivt sker der dog også herhjemme udover jeg efter imorgen har ferie i næsten 14 dage så har jeg fået min kære computer tilbage efter en laaang reparations periode, men den køre som den skal nu og der er intet der er blevet slettet på den. 

Tjek lige mit nye seje polaroid Hello Kitty kamera! & mit røde macbook cover til min kære computer! :)

xoxo, sm!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar