8. apr. 2015

Eksamenslæsning og tiden flyver!

Fra min lille tigerunge <3

Jeg har været begravet i eksamenslæsning, det er en gruppe eksamen & har en dejlig gruppe som jeg så har været en del sammen med! (også grunden til stilhed her på bloggen) Det var så meningen efter ugers eksamensslid at vi skulle op til eksamen idag, det kom vi ikke. For da vi sad igår med morgenmaden & fejrede vi var klar til dagen & eksamen - så fik vi besked om at den lærer der skulle være intern censor var syg & nu skal vi vente til mandag! ARGH hvor blev vi bare sure, irriterede & kede! Men der er jo desværre ikke noget at gøre ved det :( det er rart at have lidt dage med afslapning, men ville nu hellere have været til eksamen! :) 

Så, idag har jeg været hjemme med Elias for han ville ikke afsted i børnehave, vi var en tur med ladcykelen på bibloteket & derefter så stor indkøb :) 

godnat fra mig blogland
xoxo, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar