18. maj 2015

Kønsscanning af The Twins!

Helloooo bloggen! 

Her får i lige lidt twinspam - I lørdags var jeg til kønsscanning, da jeg er SÅ spændt på hvilke små der gemmer sig også for at min lillebror kunne komme med (der må ikke komme børn med på riget til scanninger).

Men de søde små ballade unger jeg har i maven ville ikke ligge rigtigt så man kunne se kønnet, de lå med krydsede ben - øv! - men det var  dejligt at se dem og vide at de har det godt derinde, de vejede ca 100g hver og det sagde jordemoderen betyder at de følger deres kurve ligesom de skal! :)

d.27/5 skal vi skal en ny scanning, der er kønsgaranti, dvs. at man får gratis omscanning - så det glæder jeg mig til og håber man så kan se deres køn der :)

Sov godt derude
xoxo, sm.

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstår at du er spændt på at få deres køn at vide.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er jeg helt vildt! glæder mig sådan til at kunne købe småt tøj og sådan :D

      Slet