3. maj 2015

OVERRASKELSE! også for mig! :)

Jeg er Gravid - i tirsdags var jeg til nakkefoldsscanning, havde tænkt jeg ville fortælle om min graviditet efter den. Alt var som det skulle være, men overraskelsen var at der var TO! To søde små bebser der svømmede rundt. Det var vi syrealistisk og har stadig ikke helt fattet det. 
Men det giver mening at jeg siden uge 8 ikke har kunnet passe mine bukser og allerede nu har en lille fin babymave. Det bliver en kæmpe omvæltning, men vi glæder os! <3

xoxo, sm.


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke herfra, håber det hele kommer til at gå rigtig godt..
    Men ja, det må da været noget af en overraskelse at der var to.. Dobbelt tillykke..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000tak! Det gør jeg også!
      Det er helt vildt.

      <3

      Slet