23. jun. 2014

Hvad weekenden bragte! (+idag)

1: Et norsk orkester på strøget. 2: Sofahygge efter flæskesteg :) 3: Elias med Onkels dr.Martens på. 4: Søndags hygge på gulvet i stuen <3

Fredag havde vi som skrevet før (her) havde vi besøg af min kæreste & hans søde lille hund Anton, det var super hyggeligt! Lørdag tog vi (Elias, min storebror & jeg) ind til Vartov, hvor der var Martonsang & mødtes med min mor & lillebror, vi tog min lillebror med hjem fordi han skulle sove hos mig til søndag. Om aften kom min kæreste, Anton & min moster Mette til aftensmad - det var en super hyggelig aften! Søndag slappede Elias, min storebror & jeg bare af hele dagen, en rigtig chiller søndag. 

Idag har jeg lige lavet havregrynskugler til at forkæle min dejlige kæreste med (glemte at tage et billede). Det var overspringshandlingen for idag for nu sidder jeg & skal til at lave min eksamens opgave færdig, er virkelig træt så overvejer lidt at tage en time på øjet først (: Senere kommer min mor, lillebror & kæreste da det jo er Skt. Hans, så vi skal spise sammen også tager vi i Kildevældsparken & ser bål (Prøver at huske at tage nogle billeder til bloggen, så jeg kan vise hyggen frem). (: 

god dag, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar